سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دنیا در کار دنیا دو گونه‏اند : آن که براى دنیا کار کرد و دنیا او را از آخرتش بازداشت ، بر بازمانده‏اش از درویشى ترسان است و خود از دنیا بر خویشتن در امان . پس زندگانى خود را در سود دیگرى دربازد . و آن که در دنیا براى پس از دنیا کار کند ، پس بى آنکه کار کند بهره وى را از دنیا بسوى او تازد ، و هر دو نصیب را فراهم کرده و هر دو جهان را به دست آورده ، چنین کس را نزد خدا آبروست و هر چه از خدا خواهد از آن اوست . [نهج البلاغه]
به تو می رسم من از این راه خاکستری
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
سلام

مهرداد :: جمعه 90/12/26 ساعت 12:46 عصر

سلام 

با تشکر از دوستانی که هنوز به وبلاگ من سر میزنند . 

وب سایت من به زودی افتتاح میشود ...


نوشته های دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سلام
وب سایت جدید من !
www.Zalem.ir افتتاح شد .
The End
[عناوین آرشیوشده]

About Us!
به تو می رسم من از این راه خاکستری
مهرداد
به تو می رسم من از این راه خاکستری
Link to Us!

به تو می رسم من از این راه خاکستری

Hit
مجوع بازدیدها: 26360 بازدید

امروز: 0 بازدید

دیروز: 5 بازدید

Archive


تابستان 1387
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386

LOGO LISTS



In yahoo

یــــاهـو

My music

Submit mail